Dag 19 och 20 Mexico city och New York ”The Lexington”

Gokväll på dig!!
Igår var det 19 dagen i Mexico och det betydde vår sista dag där, vi tog det lite lugnt på förmiddagen, sen blev det lunch och efter det lite shopping och middag. För min del blev det ett par jeans och 2 toppar. Riktigt nöjd blev jag:) efter shopping och middag som intogs på BeerFactory åkte vi hem för att sova lite innan flyget skulle gå. I morse var vi uppe 04.30 så lite småseg är man ju nu vid 20 (mexikansk tid 21). Resan till New York gick jättebra, det tog bara 4 timmar och vi hade laddat med frukt och mackor då man inte får nån mat på de amerikanska fighterna, knepigt värre. Väl framme i New York hoppa vi in i en taxi (grinigaste chauffören) som tog oss till The Lexington, vårt hotell. Sen var vi ju såklart tvungna att utforska närområdet lite och hittade en italiensk restaurang där vi åt en middag. Nu har vi precis landat på hotellet igen och jag tänkte försöka hitta på lite kul vi kan göra i morgon. Tips tack, vad gör man här i stan?

Godnatt på er, bye bye Mexico, hello New York<3

Hotellet, dock blev det mörkt när jag väl skulle fota hotellet så jag lånade en bild från deras sida. Hotellet är nyrenoverat och jättefint!

Min nya bloggplats (sängen) och jag trivs som fisken, gillar stan redan;)